A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Надлиманський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Управління освіти Маяківської сільської ради

Самоврядування у питаннях та відповідях

Самоврядування у питаннях та відповідях

 

Вісник «Громадсько-активна школа»

Програма «Школа як осередок розвитку громади»

Видання Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» січень-червень (№1-2), 2009р.

Видання вісника здійснюється за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта

Сучасний загальноосвітній навчальний заклад – багатогранна соціально-педагогічна організація, яка складається з педагогічного, учнівського колективів та батьківської громадськості. Кожен з цих колективів чи об’єднань дорослих та дітей має право на самоврядування, самостійне вирішення своїх питань, задоволення потреб та інтересів в освітньому процесі.

Громадська активність дітей має проявлятися не тільки у навчальному закладі, а й  через їх роботу на рівні громади міста, району, області. Які функції регіональних органів самоврядування дітей та учнівської молоді? Які функції педагога-координатора самоврядування дітей та учнівської молоді? Які умови сприяють підвищенню ефективності діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді? Які завдання стоять перед педагогічними працівниками щодо сприяння розвитку самоврядування дітей та учнівської молоді у навчальному закладі? Як налагодити партнерські відносини органів самоврядування дітей та учнівської молоді з різними організаціями та структурами, зацікавленими особами?

Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете на сторінках Вісника «Громадсько-активна школа», присвяченого розвитку самоврядування в громадсько-активній школі.

 

Самоврядування у питаннях та відповідях

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень